Ja jag har inte vart vid stugan sedan tror det var förra fredagen. Lördag och söndag var vila då jag mådde sådär....
Gick dock till jobbet och det var ingen höjdare.....stod knappt ut och det krånglade som f*n. På tisdagen var jag tvungen att sjukskriva mig. Och sedan har jag legat.....först idag som jag börjat känna mig lite levande igen. Åkte dit och kollade, tog in en kaffekanna jag glömt ute. Men ork fanns inte till mer. Får se om jag orkar nåt mer imorgon då det är midsommar. Försöker locka sonen med jobb och pengar.
Nu ska jag kolla min åtelkamera....nattis
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar