Ja idag åkte jag och sonen ut till stugan vid åtta tiden på morgonen. Han fick klippa gräs ½ gräsytan ungefär samt trimma lite. Sen flyttade vi växthusstommen till lilla tältet så att det hamnade nedanför det halvdöda plommonträdet. Duken får komma på en annan dag. Likaså med stora tältet.
Och så hem för lunch. Sonen orkar inte mer.👦💪
Vi äter lunch och han går till sin våning. Jag kollar på film med min älskling och lite senare på kvällen åker jag ut och firar midsommar genom att klippa och trimma resten av gräset, nej där for jag med osanning allt är inte trimmat och klippt men nästan. Tyvärr har jag fått stora myror "igen" (hade för några år sedan) som kryper in under fasadbrädorna. *suck* tar eländet aldrig slut. Packar ihop och åker hem.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar